Obchodní podmínky
A. OBCHODNÍ PODMÍNKY
B. INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ (NÍŽE)
----------
AD A. OBCHODNÍ PODMÍNKY
Všeobecné obchodní podmínky společnosti AGV s.r.o.
(dále jen „VOP“)
- Úvodní ustanovení
1.1 Tyto VOP upravují smluvní vztah mezi stranami kupní smlouvy, kdy prodávajícím je společnost AGV s.r.o., se sídlem Družstevní 44, Vimperk III, 385 01 Vimperk, IČO 095 03 668, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 30691 vedeném u Krajského soudu v Českých Budějovicích, e-mail info@agvsteel.cz, telefonní číslo +420 725 513 202, adresa provozovny Družstevní 44, Vimperk III, 385 01 Vimperk (dále jen „Prodávající“), a kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.
1.2 Kupující odesláním své elektronické objednávky v tomto e-shopu potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP. Kupující prohlašuje, že s těmito VOP výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky. Kopii těchto VOP obdrží kupující ve formátu PDF jako přílohu potvrzení objednávky na kupujícím zadanou e-mailovou adresu.
- Uživatelský účet
2.1 Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce e-shopu Prodávajícího může kupující přistupovat do svého uživatelského účtu. Ze svého uživatelského účtu může kupující provádět objednávání zboží. V případě, že to webové rozhraní e-shopu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní e-shopu.
2.2 Při registraci a vytvoření uživatelského účtu je kupující povinen uvádět všechny údaje správně a pravdivě. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jejich jakékoli změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu jsou při objednávání zboží kupujícím považovány Prodávajícím za správné a aktuální.
2.3 Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných pro přístup do jeho uživatelského účtu. Kupující není oprávněn umožnit užívání svého uživatelského účtu třetím osobám. Prodávající neodpovídá za zneužití uživatelského účtu v důsledku porušení zde uvedených podmínek. Prodávající může zrušit uživatelský účet v případě, že jej registrovaný uživatel déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti vyplývající z kupní smlouvy, těchto VOP a/nebo občanského zákoníku.
2.4 Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být přístupný nepřetržitě, a to zejména z důvodů technických úprav hardwarového či softwarového vybavení Prodávajícího.
- Uzavření kupní smlouvy
3.1 Veškeré zboží umístěné v e-shopu Prodávajícího je prezentací informativního charakteru. Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Aplikace ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku je vyloučena.
3.2 Před uzavřením smlouvy postupuje kupující tak, že v e-shopu Prodávajícího vloží vybrané zboží do košíku, vybere způsob platby, dopravu a závazně potvrdí svoji objednávku jejím odesláním. Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém a anglickém jazyce. Prodávající uchovává objednávku a její potvrzení a umožní k nim kupujícímu na vyžádání přístup. Prodávající neodpovídá za chyby vzniklé při přenosu dat. Uzavření smlouvy Prodávající kupujícímu potvrdí neprodleně po obdržení objednávky informativním e-mailem, který bude obsahovat souhrn objednávky kupujícího. Než kupující závazně potvrdí objednávku, má právo měnit druh zboží vloženého do košíku, způsob platby či možnosti dopravy; zároveň má možnost zkontrolovat veškeré údaje, které vložil do své objednávky, případně má možnost svoji objednávku zrušit. Po odeslání objednávky není kupující oprávněn objednávku jednostranně měnit.
3.3 V závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) je Prodávající oprávněn požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (písemně či elektronickou poštou).
3.4 Kupující nese vlastní náklady na užití prostředků komunikace na dálku (cenu internetového připojení), které hradí svému operátorovi. Pro správnou funkčnost digitálního obsahu je vhodné užívat operační systém, na kterém výrobce poskytuje podporu, a internetový prohlížeč v aktualizované verzi, s použitím hardware v minimální konfiguraci stanovené výrobcem operačního systému. Pro zobrazení obsahu ve formátu PDF je třeba mít nainstalovanou aktuální verzi programu Adobe Reader.
- Cena za zboží a platební podmínky
4.1 Veškeré ceny uvedené v e-shopu Prodávajícího jsou ceny smluvní. V e-shopu Prodávajícího jsou uváděny vždy aktuální ceny bez DPH. K ceně za zboží je Prodávající oprávněn připočíst DPH ve výši dle platných právních předpisů. Součástí ceny za zboží nejsou případné náklady na dopravu, balení zboží a náklady na komunikaci prostředky na dálku. Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu časově určenou.
4.2 Potvrzení objednávky zaslané Prodávajícím bude obsahovat podrobnosti týkající se zvoleného způsobu platby. Společně s cenou za zboží je kupující povinen Prodávajícímu uhradit náklady na balení zboží a na dopravu (je-li doprava součástí objednávky) (dále společně jen „kupní cena“).
4.3 Kupující může uhradit Prodávajícímu kupní cenu následujícími způsoby:
- (a) v hotovosti v provozovně Prodávajícího nacházející se na stejné adrese jako sídlo Prodávajícího; v případě, že si kupující nevyzvedne zboží do 7 dnů ode dne výzvy Prodávajícího zaslané na jeho e-mailovou adresu, je Prodávající oprávněn od smlouvy odstoupit;
- (b) v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce zboží; v případě, že kupující při dobírce neuhradí kupní cenu, je Prodávající oprávněn od smlouvy odstoupit;
- (c) bezhotovostně bankovním převodem na účet Prodávajícího, č.ú.: …………………………………….. vedený u …………………………………………, před dodáním zboží kupujícímu, a to do 5 pracovních dnů ode dne potvrzení objednávky ze strany Prodávajícího; v případě, že v uvedeném termínu nebude kupní cena uhrazena, smlouva se dnem následujícím po uplynutí termínu platby ruší.
4.4 V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 pracovních dnů ode dne potvrzení objednávky ze strany Prodávajícího. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu bezhotovostním převodem je splněn okamžikem, kdy je úplná kupní cena připsána na bankovní účet Prodávajícího pod příslušným variabilním symbolem, který bude Prodávajícím kupujícímu v potvrzení objednávky přiřazen.
4.5 Pokud kupující dodatečně svoji objednávku nepotvrdí (viz čl. 3.3 VOP), je Prodávající oprávněn požadovat po kupujícím úhradu celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu (resp. před jeho vyzvednutím v provozovně Prodávajícího). Prodávající vylučuje aplikaci ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku.
4.6 V případě, že Prodávající poskytuje slevy z ceny zboží, nejsou slevy vzájemně kombinovatelné.
4.7 Prodávající vystaví kupujícímu na každou objednávku fakturu – daňový doklad s náležitostmi dle platných právních předpisů a zašle ji kupujícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Prodávající je plátcem DPH.
- Přeprava a dodání zboží
5.1 Objednané zboží lze převzít následujícími způsoby:
- (a) Osobní odběr v sídle Prodávajícího
Zboží může převzít pouze kupující, případně zástupce kupujícího. Tato osoba se musí dostatečně idenfitikovat (např. pověřením zaměstnavatele, občanským průkazem či plnou mocí). - (b) Zásilka přepravní službou – ČR
Zboží je kupujícímu možné zaslat prostřednictvím přepravní služby. Cena přepravy se řídí dle aktuálního ceníku dopravce v den objednávky zboží. Dodací lhůta pro objednané zboží činí 5 dnů ode dne potvrzení objednávky ze strany Prodávajícího. - (c) Zásilka přepravní službou – SR
Zboží je možné zaslat kupujícímu na jím zvolenou adresu ve Slovenské republice. Cena přepravy se řídí dle aktuálního ceníku dopravce v den objednávky zboží. Dodací lhůta pro objednané zboží činí 14 dnů ode dne potvrzení objednávky ze strany Prodávajícího.
5.2 Možnosti a cenu dopravy může kupující zvolit v e-shopu před odesláním závazné objednávky Prodávajícímu.
5.3 Kupující je povinen bezprostředně po dodání zboží zkontrolovat počet a stav dodaného zboží (i počet balíků a poškození krabice) podle přiloženého dodacího listu. Kupující je oprávněn odmítnout přijetí zásilky, pokud je zásilka poškozená či neúplná. Pokud kupující zásilku převezme, má se za to, že je dodaná zásilka zboží bezvadná a kupující nemůže později namítat poškození či neúplnost zásilky.
5.4 Je-li Prodávající povinen dodat zboží na kupujícím určenou adresu, je kupující povinen zboží na této adrese od přepravce převzít.
5.5 V případě, že je mezi Prodávajícím a kupujícím sjednán specifický způsob dopravy odlišný od podmínek stanovených výše, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady s tím spojené. Specifický způsob dopravy Prodávající sjednává pouze s kupujícím, který je podnikatelem.
5.6 V případě, že je třeba z důvodů na straně kupujícího provést opakované doručení zboží, a toto opakované doručení si vyžádá dodatečné náklady na přepravu, jdou tyto náklady k tíži kupujícího.
5.7 Je-li kupujícím podnikatel, je zboží Prodávajícím dodáno okamžikem, kdy Prodávající předá zboží prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího a umožní kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči dopravci. Je-li kupujícím spotřebitel, je zboží Prodávajícím dodáno okamžikem předání zboží dopravcem spotřebiteli. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží. To platí i v případě, že kupující zboží nepřevezme i přes to, že mu s ním Prodávající umožnil nakládat. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem zaplacení úplné kupní ceny.
- Práva kupujícího – spotřebitele z vadného plnění
6.1 Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží nemá při jeho převzetí vady. Zejména Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že v době, kdy zboží převzal:
- (a) má zboží vlastnosti ujednané Prodávajícím a kupujícím, není-li takového ujednání, pak vlastnosti uvedené v popisu zboží či vlastnosti, které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě prováděné reklamy;
- (b) zboží se hodí k účelu, který Prodávající pro jeho použití uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle užívá;
- (c) je zboží v odpovídající kvantitě, míře nebo hmotnosti; a
- (d) zboží odpovídá požadavkům právních předpisů.
6.2 Projeví-li se vada zboží v průběhu šesti měsíců ode dne převzetí zboží, má se za to, že vada zboží existovala již při jeho převzetí.
6.3 Kupující je oprávněn uplatnit práva z vadného plnění v době 24 měsíců ode dne převzetí zboží. To se však netýká:
- (a) zboží prodávaného za nižší cenu vzhledem k jeho vadě pro kterou byla nižší cena ujednána;
- (b) na běžné opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;
- (c) u použitého zboží na vadu odpovídající míře opotřebení zboží, kterou zboží mělo při jeho převzetí kupujícím; nebo
- (d) vyplývá-li to z povahy zboží.
6.4 Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že jde o zboží, které má vadu, nebo pokud vadu zboží způsobil sám kupující. Neoznámí-li kupující vadu zboží včas, pozbývá práva na odstoupení od smlouvy. Doba pro uplatnění práv z vad zboží se v případě koupě již použitého spotřebního zboží zkracuje na 12 měsíců.
6.5 Kupující nemůže odstoupit od smlouvy ani požadovat dodání nového zboží bez vady, nemůže-li zboží vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí:
- (a) došli-li ke změně stavu zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady zboží;
- (b) použil-li kupující zboží ještě před objevením vady;
- (c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu jednáním nebo opomenutím; nebo
- (d) prodal-li kupující zboží ještě před objevením vady, spotřeboval-li je nebo pozměnil-li zboží při obvyklém použití; stalo-li se tak pouze z části, vrátí kupující Prodávajícímu, co ještě vrátit může, a vydá Prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití zboží prospěch.
6.6 Nemá-li zboží vlastnosti stanovené čl. 6.1. těchto VOP, může kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, jestliže se vada týká pouze součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
6.7 Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
6.8 Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.
6.9 Má-li zboží vadu, z níž je Prodávající zavázán, a jedná-li se o zboží prodávané za nižší cenu nebo o zboží použité, má kupující místo práva na výměnu zboží právo na přiměřenou slevu.
6.10 Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu Prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
6.11 Při uplatnění práv z vadného plnění (dále jen „reklamace“) může kupující vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou na adresu sídla Prodávajícího. Reklamované zboží musí být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl být označen viditelně slovem „REKLAMACE“ a obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), kopii nákupního dokladu, podrobný popis vady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. jméno a příjmení, zpáteční adresa a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží. Pokud bylo v minulosti zboží reklamováno, doloží kupující též doklad o reklamaci.
6.12 Prodávající vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit na základě dohody s kupujícím – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. Po uplynutí této lhůty se má za to, že došlo k podstatnému porušení smlouvy.
6.13 Prodávající vydají kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to e-mailem bezprostředně po přijetí reklamace (v případě osobního uplatnění reklamace je potvrzení předáno ihned).
6.14 Kupující má právo na úhradu nutných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady a byly vynaloženy skutečně a účelně. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má kupující také právo na úhradu nákladů odstoupení.
6.15 Po vyřízení reklamace vydá Prodávající kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace, a to e-mailem bezprostředně po vyřízení reklamace (v případě osobního vyzvednutí reklamovaného zboží je potvrzení předáno ihned).
6.16 Pokud bylo zboží zasláno k reklamaci přepravní službou, bude po vyřízení reklamace automaticky zasláno na adresu kupujícího. U reklamací uplatněných osobně kontaktuje Prodávající po vyřízení reklamace kupujícího a vyzvou jej k vyzvednutí zboží. Při výdeji zboží po vyřízení reklamace je kupující povinen předložit nákupní doklad, na základě kterého bylo zboží přijato do reklamace. V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy měla být reklamace provedena, a byla-li provedena později, do jednoho měsíce od vyrozumění o jejím provedení, je Prodávající oprávněn účtovat při výdeji zboží částku za uskladnění zboží ve výši 50 Kč za každý i jen započatý den uskladnění zboží.
6.17 Po vyřízení oprávněné reklamace se doba pro uplatnění práv z vad zboží prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se doba pro uplatnění práv z vad zboží neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, běží nová doba pro uplatnění práv z vad zboží ode dne vyřízení reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl kupující povinen věc převzít.
- Práva kupujícího – podnikatele z vadného plnění
7.1 V případě, že je kupujícím podnikatel, odpovídají Prodávající za vadu, kterou zboží mělo při přechodu nebezpečí škody na kupujícího. Kupující je povinen oznámit Prodávajícímu vadu zboží do 5 pracovních dnů ode dne, kdy vadu mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit. Prodávající je povinen vadu odstranit do 30 dnů ode dne doručení oznámení o vadě zboží, není-li mezi stranami dohodnuto jinak.
7.2 Další práva a povinnosti stran při vadě zboží neupravené těmito VOP se řídí ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až § 2117 občanského zákoníku.
- Odstoupení od smlouvy spotřebitelem
8.1 Kupující má právo písemně odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, a to prostřednictvím vzorového formuláře, který je ke stažení zde. Lhůta podle předchozí věty běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o:
- (a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží;
- (b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; nebo
- (c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
8.2 Prodávající potvrdí kupujícímu přijetí odstoupení od smlouvy bez zbytečného odkladu formou e-mailové zprávy.
8.3 Odstoupí-li kupující od smlouvy, zašle Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy, zboží, které od Prodávajícího obdržel. Přijetí zboží Prodávající potvrdí kupujícímu bez zbytečného odkladu formou e-mailové zprávy. Zboží je kupující povinen vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené a pokud možno včetně originálního obalu. Kupující odpovídá Prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Prodávající vrátí kupujícímu veškeré peněžní prostředky, které od něj na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, jakým je Prodávající obdržel. Peněžení prostředky Prodávající vrátí kupujícímu nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než Prodávající obdrží od kupujícího doklad o odeslání zboží na adresu Prodávajícího. Náklady na vrácení zboží ponese kupující v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
8.4 Kupující nemůže odstoupit od smluv uvedených v § 1837 občanského zákoníku (například od smluv, kdy zboží bylo upraveno na přání kupujícího).
8.5 Do převzetí zboží kupujícím je Prodávající oprávněn kdykoli i bez udání důvodu od smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí Prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu stejným způsobem, jakým ji Prodávající obdržel.
- Ochrana osobních údajů
9.1 Kupující souhlasí s tím, aby jím poskytnuté osobní údaje povinně uváděné v objednávce zboží, byly Prodávajícím na dobu neurčitou zpracovány a uchovány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů za účelem plnění předmětu smlouvy a zasílání marketingových sdělení. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm Prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním, či požadovat od Prodávajícího vysvětlení.
9.2 Prodávající neposkytne osobní údaje kupujícího jiným třetím subjektům vyjma smluvního dopravce za účelem dodání zboží.
9.3 Kupující souhlasí s tím, že Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení, a to jen do doby, než kupující Prodávajícímu sdělí, že chce zasílání ukončit. Toto sdělení může kupující učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.
- Doručování
10.1 Kupujícímu může být doručováno prostřednictvím elektronické pošty na adresu uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.
- Závěrečná ustanovení
11.1 Je-li kupujícím podnikatel, přebírá na sebe nebezpečí změny okolností dle ustanovení § 1765 občanského zákoníku.
11.2 Pokud vztah sjednaný kupní smlouvu obsahuje mezinárodní prvek, smluvní strany se dohodly, že se daný právní vztah řídí českým právem. Tím nejsou dotčena práva spotřebitele dle platných právních předpisů.
11.3 Pokud některé z ustanovení těchto VOP je nebo se stane neplatným, zdánlivým či neúčinným, nebude to mít za následek neplatnost, zdánlivost či neúčinnost těchto VOP jako celku ani jiných ustanovení VOP, pokud je takovéto neplatné, zdánlivé či neúčinné ustanovení oddělitelné od zbytku VOP.
Tyto VOP jsou platné a účinné od 1. 4. 2025.
============================
PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: AGV s.r.o., Družstevní 44, Vimperk III, 385 01 Vimperk, Česká republika
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
============================
PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: AGV s.r.o., Družstevní 44, Vimperk III, 385 01 Vimperk, Česká republika, info@agvsteel.cz
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti AGV s.r.o., Družstevní 44, Vimperk III2, 385 01 Vimperk (dále jen „Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.
Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis:
*********************
AD B. INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ V SOUVISLOSTI S UŽÍVÁNÍM INTERNETOVÝCH STRÁNEK
A. SPRÁVCE
Správcem osobních údajů je společnost AGV s.r.o., se sídlem Družstevní 44, Vimperk III, 385 01 Vimperk, IČO 095 03 668, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 30691 vedeném u Krajského soudu v Českých Budějovicích.
B. ÚČEL A PRÁVNÍ ZÁKLAD PRO ZPRACOVÁNÍ
Osobní údaje zpracováváme za účelem hodnocení návštěvnosti webu a tvorby statistik a evidencí, a to na základě našeho oprávněného zájmu spočívajícího ve sledování provozu na webových stránkách a v jejich optimalizaci.
C. ZPRACOVÁVANÉ OSOBNÍ ÚDAJE, JEJICH ZDROJE A DOBA UCHOVÁNÍ
Pro výše uvedené účely zpracováváme přihlašovací jméno v případě přihlášeného uživatele a datum přihlášení, v každém případě pak IP adresu, cookies, čas přihlášení a provedení dalších operací a historii procházení, Vaši přibližnou lokaci.
Osobní údaje uchováváme po dobu nejdéle 3 měsíců, resp. v případě cookies do doby vypršení jejich platnosti či jejich odstranění z Vašeho zařízení.
D. KDO VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE ZPRACOVÁVÁ A KOMU JE PŘEDÁVÁME?
Všechny zmíněné osobní údaje zpracováváme my jako správce. To znamená, že my stanovujeme shora vymezený účel, pro který Vaše osobní údaje shromažďujeme, určujeme prostředky zpracování a odpovídáme za jeho řádné provedení.
Výjimkou jsou případy, kdy budeme povinni tyto údaje předat na základě zákona (zejména soudům a policii při výkonu jejich zákonných pravomocí) a případy, kdy budeme tyto údaje pro dosažení výše uvedeného účelu předávat státním orgánům či třetím osobám (zejména osobám poškozeným protiprávním jednáním).
E. JAKÁ MÁTE PRÁVA PŘI ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ?
Stejně jako my máme svá práva a povinnosti při zpracování Vašich osobních údajů, máte také Vy při zpracování Vašich osobních údajů určitá práva. Mezi tato práva patří:
E.1 PRÁVO NA PŘÍSTUP
Zjednodušeně řečeno máte právo vědět, jaké údaje o Vás zpracováváme, za jakým účelem, po jakou dobu, kde Vaše osobní údaje získáváme, komu je předáváme, kdo je mimo nás zpracovává a jaká máte další práva související se zpracováním Vašich osobních údajů. To vše jste se dozvěděli v těchto Informacích o zpracování osobních údajů. Pokud si však nejste jisti, které osobní údaje o Vás zpracováváme, můžete nás požádat o potvrzení, zda osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou z naší strany zpracovávány, a pokud tomu tak je, máte právo získat přístup k těmto osobním údajům. V rámci práva na přístup nás můžete požádat o kopii zpracovávaných osobních údajů, přičemž první kopii Vám poskytneme bezplatně a další kopie s poplatkem.
E.2 PRÁVO NA OPRAVU
Pokud zjistíte, že osobní údaje, které o Vás zpracováváme, jsou nepřesné nebo neúplné, máte právo na to, abychom je bez zbytečného odkladu opravili, popřípadě doplnili.
E.3 PRÁVO NA VÝMAZ
V některých případech máte právo, abychom Vaše osobní údaje vymazali. Vaše osobní údaje bez zbytečného odkladu vymažeme, pokud je splněn některý z následujících důvodů:
- Vaše osobní údaje již nepotřebujeme pro účely, pro které jsme je zpracovávali,
- využijete svého práva vznést námitku proti zpracování (viz níže kapitola „Právo vznést námitku proti zpracování“) a my shledáme, že již žádné takové oprávněné zájmy, které by toto zpracování opravňovaly, nemáme, nebo
- ukáže se, že námi prováděné zpracování osobních údajů přestalo být v souladu s obecně závaznými předpisy.
Toto právo se nicméně neuplatní v případě, že zpracování Vašich osobních údajů je i nadále nezbytné pro:
- splnění naší právní povinnosti,
- účely archivace, vědeckého či historického výzkumu či pro statistické účely, nebo
- určení, výkon nebo obhajobu našich právních nároků.
E.4 PRÁVO NA OMEZENÍ ZPRACOVÁNÍ
V některých případech můžete kromě práva na výmaz využít právo na omezení zpracování osobních údajů. Toto právo Vám umožňuje v určitých případech požadovat, aby došlo k označení Vašich osobních údajů a tyto údaje nebyly předmětem žádných dalších operací zpracování – v tomto případě však nikoliv navždy (jako v případě práva na výmaz), ale po omezenou dobu. Zpracování osobních údajů musíme omezit když:
- popíráte přesnost osobních údajů, než se dohodneme, jaké údaje jsou správné,
- Vaše osobní údaje zpracováváme bez dostatečného právního základu (např. nad rámec toho, co zpracovávat musíme), ale Vy budete před výmazem takových údajů upřednostňovat pouze jejich omezení (např. pokud očekáváte, že byste nám v budoucnu takové údaje stejně poskytl),
- Vaše osobní údaje již nepotřebujeme pro shora uvedený účel zpracování, ale Vy je požadujete pro určení, výkon nebo obhajobu svých právních nároků, nebo
- vznesete námitku proti zpracování. Právo na námitku je podrobněji popsáno níže v kapitole „Právo vznést námitku proti zpracování“. Po dobu, po kterou šetříme, je-li Vaše námitka oprávněná, jsme povinni zpracování Vašich osobních údajů omezit.
E.5 PRÁVO VZNÉST NÁMITKU PROTI ZPRACOVÁNÍ
Máte právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů, k němuž dochází na základě našeho oprávněného zájmu. Vzhledem k tomu, že nejde o marketingové aktivity, přestaneme Vaše osobní údaje zpracovávat, pokud nebudeme mít závažné oprávněné důvody pro to, abychom v takovém zpracování pokračovali.
E.6 PRÁVO PODAT STÍŽNOST
Uplatněním práv výše uvedeným způsobem není nijak dotčeno Vaše právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, a to způsobem uvedeným níže v následující kapitole. Toto právo můžete uplatnit zejména v případě, že se domníváte, že Vaše osobní údaje zpracováváme neoprávněně nebo v rozporu s obecně závaznými právními předpisy.
F. JAK LZE UPLATNIT JEDNOTLIVÁ PRÁVA?
Ve všech záležitostech souvisejících se zpracováním Vašich osobních údajů, ať již jde o dotaz, uplatnění práva, podání stížnosti či cokoliv jiného, se můžete obracet na následující kontakty:
F. a. E-mail: info@agvsteel.cz
F. b. Doručovací adresa: AGV s.r.o., se sídlem Družstevní 44, Vimperk III, 385 01 Vimperk, Česká republika, k rukám: jednatele společnosti
Aktuální kontaktní informace jsou dostupné na našich webových stránkách www.agvsteel.cz
Vaši žádost vyřídíme bez zbytečného odkladu, maximálně však do jednoho měsíce. Ve výjimečných případech, zejména z důvodu složitosti Vašeho požadavku, jsme oprávněni tuto lhůtu prodloužit o další dva měsíce. O takovém případném prodloužení a jeho zdůvodnění Vás samozřejmě budeme informovat.
Stížnost proti námi prováděnému zpracování osobních údajů můžete podat u Úřadu pro ochranu osobních údajů, který sídlí na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.